10/12 - 07

Snart bär det av till Tjörn, jag längtar något så grymt mycket! Kommer bli väldigt mysigt och jag längtar tills jag får träffa Annie och Erika.

Tone och Kim kommer i helgen, det kommer bli supermysigt och roligt för Robin =) Vi ska visa dem "Storstaden" Eskilstuna. Då ska vi julhandla, myyys =D

Snart kommer Johanna hem, jag längtar så ska bli skönt att se dig gumman, saknar dig! Det är så tomt utan dig, du är den som förstår mig. <3

Ser fram emot Stockholm, hoppas verkligen att det blir av =D a,m,m,j =) Myyys.

Angelica, saknar dig. Var skitkul att du ringde i lördags. jag måste också bli bättre på det och vi måste höras av i nyktert tillstånd som onyktert ; ) <3

Caroline, as always you make my day! <3

Tack melina för i lördags, det var riktigt trevligt =) och Alex, den torra nästa gång ska du med ut :P

/ M


Kommentarer
Postat av: Anonym

alexandra, melina, madde, johanna

2007-12-10 @ 11:00:35
Postat av: Buffa,! Älsklingen,!

Så underbart söt e du juh,!

2007-12-10 @ 12:10:59
Postat av: Anonym

Yes, det är vi de!

2007-12-10 @ 16:23:49
Postat av: m

Du är underbart söt älskling!

2007-12-10 @ 16:33:38
Postat av: J

Saknar dig med älskling, som bara den ska du veta. och HELL YEEES you´re the one och vi ska ha en sån skiit kul helg! Parta med mig, ujuj.. haha.

2007-12-10 @ 22:00:49
Postat av: Angelica

Saknar dig med gumman! Men snart ses vi ju, gud va vi längtar =) Nu hörs vi mer framöver =) Puss

2007-12-11 @ 11:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0