13/12 - 07

Idag är det Lucia, tiden går så himla fort just nu... Agnes är våran lucia på skolan idag =) Grattis gumman, det förtjäna du. Du var snyggast i luciakronan and you know it! ;) Jag ska ta en amssa kort på Agnes sedan så ni får se hur snygg hon var =)

I helgen kommer Robins mamma och syster, ska bli jättemysigt =) Det blir pepparkaksbak, julhandlande och myspys. Jag längtar! =)

Snart är det julavslutning, jag kan inte fatta att det snart är julafton, helt sjukt =/ Men jag längtar tills vi åker hem till Göteborg, då blir det mys på Liseberg med R =) samt en mysig julafton och en kanske inte så nykter juldag ;) haha Burra nästa! =P

Lilla julafton firas på onsdag med mormor, morfar och mamma, pappa och Robin, kommer bli myys. Det blir ingen direkt julmat utan vi ska äta Taco´s men det kanske är dags att bryta traditionerna lite grann nu i alla fall =D

/m

Kommentarer
Postat av: Agnes

haha, vad gullig du är!

2007-12-15 @ 22:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0