3/12 - 07

Ännu en helg som gått och den bestod av jobb hela helgen. Jag är helt slut, men som tur va jobbade Caroline också i helgen och det var myys =) Helgen bestod också av flytt till det nya huset, så nu är det inget mer Valhalla föe min del =/ Men Sara det är alltid du och jag i Valhalla ;) Eftersom vi flyttat nu kommer jag varken ha INTERNET
eller TV =/ Internet kommer vara borta i minst fyra veckor =( men ska försöka uppdatera ändå =) men det värsta är att man missar en massa tv - program nu. Men jag får väl stå ut. Har tre arbeten jag ska skriva den här veckan som jag behöver ha internet till, men som tur är finns det USB och snälla kompisar man får låna internet av (a)

Hoppas alla haft en bra helg, nu närmar sig julen 1:a advent igår =)

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0