6/12 - 07

Så skönt att jag är klar med alla arbetsuppgifter jag har haft den här veckan, det lönar sig verkligen ibland att varken ha TV eller Internet :p

Snart är det helg igen och imorgon blir det jobba som gäller. Fan vad skönt det kommer bli i Januari när dem kommer tillsammans med alla julpengar man förhoppningsvis kommer att få. Jag måste spara för min eventuella utlandsresa nästa höst =D
Lördag blir det förmodligen utgång men vi får se på den saken, känns som att jag inte har tagit det lugnt någon helg hittills, men det löser sig nog =)

Snart är det jul ska bli så mysigt att åka till Tjörn och fira jul där med Robin =) Hoppas jag träffar Annie och Erika också, saknar er massor!

Johanna kommer hem i jul också, weei =D Johanna och Jag = Kent i Växjö + Utgång = Röj! en helt helg i Växjö ska bli myys! Sedan blir det Växjö igen i Maj då jag ska gå modell för Johannas klädkollektion hon ska göra i skolan, skoj! =D

Jag fattar inte hur du orkar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vet babe! ;D det kommer att bli grymt kul!!!

2007-12-06 @ 15:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0