Good times =)

Idag var det väl en dag som alla andra dagar. Jag tränade imorse sedan åkte jag till skolan, hade lektioner, åt lunch, hade en redovisning och sedan slutade vi. Fast idag följde fia-lotta med mig hem :p Jag gav henne skjuts på min motorcykel och jag måste bara nämna dagens skänaste komentar :P

-Sofia: Åhh! titta vad mycket tussilago.
-Madde: Ehm, fia det är maskrosor.

hahahahahah

Hon är för söt =D

Sedan kom vi hem till mig, fia fick hjälpa mig med att installera ett program, sedan tanka vi mobilen med låtar till i helgen. inte många dagar kvar nu tills Öland =D ska bli så jävla roligt. Jag längtar så mycket! Jag har till och med börjat plocka fram kläder, men jag jobbar på fredag så var tvungen (a)

Aja, det kommer bli kul som fan!

sedan blev det Tuna park med syster och mamma. Jag skulle byta en klänning och vi blev kvar där till 20.00 då det stängde ;) sedan övningskörde jag lite. Måste ju ligga i nu =p

det var nog allt.

Tack och god kväll / Madeleine

Kommentarer
Postat av: s

DET SKA BLI SÅ JÄVLA KUL! =)) :P

2007-04-26 @ 08:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0