Helgen då =)

Ja i fredags då gjorde jag teoriprov  och det var ju då meningen att ingen skulle veta om det men till slut visste dom flesta :p så då var det ju tur att jag klarade provet så att jag slapp skämmas (a) haha Nej då, men det var jätteskönt jag hade sån ångest inför det där jävla provet och det var en sån skön känsla när jag såg att jag hade klarat det, så nu är det väl bara uppkörningen kvar då =D sen så tror jag att jag karade provet för att jag fick sms innan och blev extra peppad av dem ;)

Sen så åkte jag hem och mamma var väl mer glad än jag nästan :p haha så kom pappa hem och vi åkte ner på stan och käka på Kina mumma =D sen gick vi lite på stan och sedan gick vi upp till station för att  jag skulle åka till Gbg till Robin =) och där var jag till söndagen sedan åkte jag hem. Jag som skulle vara duktig och plugga spanska på tåget, men gjorde jag det? knappast! Jag hade ju två tjejer från Norrland brevid mig så tjattra hela vägen och inte musik hade jag för Mp3:n dog och jag hade inga hörlurar till Mobilen, illa =/ men jag överlevde ju iaf =)

Sedan kom jag hem då åkte mamma och jag och köpte pizza sen bar det av hemmåt =)


Puss / Madeleine

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaw maddsi bloggar/mcdonalds

2007-04-23 @ 19:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0