Sofia <3 Madde

snuttetutte, min sockertopp! här har du en alldeles egen blogg som du kan skriva vad du vill i, eller bara lägga in en bild i då och då! :) nästa helg är det öland och då kan du lägga in många bilder här =P vet att du pluggar flitigt med spanskan och jag tror på dig, du kommer klara det! helt galant! likaså med teorin, det fixar du! hoppas det iaf så du kan ta ditt jäkla körkort snart så vi kan åka iväääääääääääääääg =) skulle inte vara helt fel va? även fast än att vi åker till öland nästa vecka så är det ju alltid skönt att kunna åka på utflykter, bara du och jag =) jaja nu ska jag inte babbla här...det är ju DU som ska göra det!

hhahah ska bli kul och se vad du säger om lösenordet jag valt till dig :P hahaha

kärlek sofia ♥

                


Kommentarer
Postat av: s

snygga vi äääääär =)

2007-04-18 @ 19:44:49
Postat av: s

uschhhhhhhhhhhhhhh ta boooort :P

2007-04-18 @ 20:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0