20/8 - 07

Då var denna sista underbara vecka innan skolan börjar slut. Inget mer sommarlov utan nu är det 1 år kvar i skolan sedan är det slut. Min sista vecka spenderade jag utan jobb i Göteborg hos min älskling =) även fast vi kanske inte va med varandra mer än vi brukar va så var det ändå underbart att få tillbringa en hel vecka med dig. Men vi gjorde ändå några saker. På tisdagskvällen efter vi hade varit hos koffe åkte vi och köpte pizza, sedan åkte vi ner till havet och satt där på en klippa och tittade ut över vattnet medans vi åt våran pizza och myste under en filt =) sedan tittade vi på film hos robins pappa på torsdagen. Sen på fredagen åkte vi ut till robins mammas och uffes båt, där vi åt mat och umgicks =) på lördagen kollade vi film och åt godis på söndagen följde jag med och tittade på Robins amtch =) på måndagen var det dags för hemfärd =(

Sen idag började skolan. Jag var inte där idag men så fick man reda på att vi ska ha cooper test imorgon och senare ska vi till parken badet för att simma. Hur tänker man liksom? :P Men det värsta är på torsdag då vi ska ha PROV!! Man lägger inte ett jävla prov samma vecka som man börjar skolan som handlar om miljoner olika handikapp med syfte och allt vad det heter. Jaja 1 år kvar bara, jag längtar.

Ska ändå bli skönt att få träffa alla klasskamrater igen =) dem har man saknat.

En vecka kvar till operationen nu bara, är nervös fastän jag gjort det några gånger tidigare. Men jag hoppas på att det går bra och att det var sista gången nu. Jag orkar inte gå igenom det här en gång till. Att inte kunna springa, inte kunna träna eller ha roligt och umgås med andra på en fotbolls träning. Är jävligt trött på det här nu. Ska träna rumpan av mig tills jag är klar med den här skiten. så om ebn vecka vid den här tiden ligger jag på sjukhuset och har gjort min sista operation så håll tummarna =)


Ha det bra!

Puss/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0