26/8 - 06

Helgen har varit skapligt lugn har inte mått så bra och sen kom Robin hit vilket gjorde mig väldigt glad att få träffa honom innan operationen även fast det inte var så långt tid så betyder det så mycket den lilla tid vi får tillsammans. Som sagt operation som då äger rum imorgon. Jag är verkligen nervös. Även fast jag gjort det förut så är det inte samma sak. Så skönt att det är över sen vill bara ha det gjort.

Marina kommer över en sväng idag också =) alltid lika trevligt. Det var skönt att verkligen prata ut om allt det behövdes verkligen. Allt känns så instängt just nu det är så mycket jag vill säga men lyckas inte få ut det.



Även fast du kanske inte tror det så tänker jag på dig. Jag vill inte ha det såhär, inte igen. Jag vill inte att vi ska gå igenom det en gång till det är inte värt det. Vi har varit kompisar för länge för det. Du betyder allt för mycket även fast jag kanske inte kan visa det lika mycket som jag har gjort. Vi har det alltid så bra. Vad är det som händer? Varför tävlar vi för det känns som att det är de vi gör. Jag vill bara att det ska vara som förut. Att vi ska kunna prata om allting. Jag behöver dig nu mer än någonsin. Jag saknar dig verkligen och du vet vem jag pratar om. Jag älskar dig gumman och det kommer jag alltid att göra. Smälla hjälp mig igenom det här, jag klarar det inte utan dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0