30/8 - 07

Åh, vad skönt. Operationen är över och nu hoppas jag på att det var sista gången, idrotten är fan inte värd det här =/  har kunnat sovit bra förutom inatt visste inte vad jag skulle ta mig till gahh, jag blir galen vill bara att det ska gå över! Men men, jag fick ändan ur vagnen igår iaf för att skriva min eng historia som ska vara klar imorgon. Idag ska jag börja med mitt projektarbete som ska handla om mitt knä. Det var nog smartast av mig att göra så =)

Agnes kommer över idag också, vi ska hitta på frågor till ledarskapen. Grattis till körkortet också gumman! Äntligen =D

Marina kom över med mer läxor till mig, alltid skönt att se dig men läxorna kunde du ha skippat :P

Herregud det är snart september redan det är helt sjukt =/ Tiden går så fort, men det är skönt också. Huset är sålt nu och vi skrev på papprena i måndags =) så vi ska flytta in någon gång i mitten av november tror jag det blev =)
skoj skoj!

Snart 1 år med min älskling också, underbart! <3

take care!

Puss / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0