3/8 - 07

Vad fort sommarlovet går, nu är det snart bara en vecka kvar tills skolan börjar. Det känns både roligt och tråkigt. Kul att träffa kompisarna och att det är sista året. Tråkigt att man måste börja med alla läxor och arbeten igen =/

Igår fick jag reda på att jag har fått operationstid =D så den 27/8 ska jag operera korsbandet, äntligen! Det ska bli hur skönt som helst att jag ska få börja träna igen. Jag längtar tills jag är så pass bra att jag kan gå ut och springa en runda utan att det gör ont.

Bara en vecka kvar på jobbet också =( känns jättetråkigt, jag trivs verkligen på jobbet. Med alla jobbarkompisar, ni är för härliga. Det ska bli roligt att gå ut och äta på tisdag med alla sommarvikarierna =D Jag hoppas verkligen att jag kommer få jobba i höst också, det vore underbart. Annars är det bara att slå sig ner och söka efter ett nytt jobb, svårare än så är det ju faktiskt inte =)

Idag ringde blommbudet och sa att de skulle komma blommor till mig idag. Jag vart helt chockad jag fyller inte år eller nånting =/ När det kom fick jag tio stora röda rosor och med ett kort där det stod, "Jag sakanr dig" Det var från min älskling. Han hade skickat tio röda rosor till mig med bud för att han ville säga att han sakna mig och visa hur mycket jag betyder för honom. Jag älskar dig verkligen Robin! Du är mitt allt och det kommer alltid vara du och jag. Snart 1 år gubben <3

 

Sen måste jag berätta att vi ska flytta, i oktober kommer jag inte bo kvar i Valhalla utan flyttar till Borsökna. Det är lite blandade känslor när det gäller den saken men det blir nog bra till slut.

Snart fyller syster, måste ner och köpa present (a) jaja

Ha en mysig fredagskväll och en fortsatt trevlig helg =)

Puss/ M

Kommentarer
Postat av: c

iihh, grattis till operationstiden babe =) skönt!

2007-08-03 @ 19:23:23
URL: http://carolinekull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0