Sköönt =)

Fan så skönt med sommarlov imorgon. Det är så efterlängtat. Men det känns ändå som att man redan har haft det i 2 veckor. Men imorgon börjar det på riktigt och nästa vecka börjar allvaret med jobb och grejer. Men först måste jag genomföra jordens största grej JUSTIN TIMBERLAKE!! Jag längtar sååå sjuuukt mycket det kommer bli så jävla ballt! Det är nog sommarens händelse kan jag tänka ;) Förts sminkning på make up store sen bär det av mot Sthlm ;) sen börjar man kneget på fredagen inte så kul att börja jobba midsommarhelgen men det löser sig ;)
En vecka sen man tog körkortet idag också =D är så jävla sköönt! sån jävla frihet =D

Jaja hade inte skrivit på ett tag så tyckte det var dags men nu orkar jag inte skriva något mer ikväll.

God natt!

Puss / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0