Weekend =)

Ja då har denna helgen också gått nu då =/  väldigt tråkigt att den har gått så snabbt eftersom jag har spenderat den hos min älskling =) Jag älskar dig så mycket hoppas att vi kan fixa så att vi ses snart igen. Jag saknar dig redan =( Du är den som förgyller mina dagar. Du är det bästa som har hänt mig och det komer alltid vara du och jag <3

Bara 2 dagar kvar nu och sen beger sig jag och Caroline till Stockholm för att se JUSTIN TIMBERLAKE!!!! det kommer bli så jävla mäktigt!! Först smikning på make up store sen bär det av mot Sthlm och Globen ;) Carro my sugar <3

Sen har jag intrudition hela veckan så börjar kneget på fredag =/ inte så himla roliga att börja midsommar helgen men jag jobbar hyffsade tider så det är lugnt =)

Det blir att fira midsommar med min lilla Sofiasnutt =D kommer att bli jättekul =D haha och vad man har hört lär det inte bli sill och potatis till middag inte ;) haha Älskar dig min Sofia =D <3

Det var allt tror jag =)


Puss / M

Kommentarer
Postat av: c

HEEEELT SJUUUKT! =) <3<3<3<3<3

2007-06-17 @ 15:17:00
URL: http://carolinekull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0