busy!! =D

I helgen blir det mer än vad jag hade tänkt mig =/ Jag som trodde att jag hade långt tid på mig för att packa till kreta och planera hajken. Men ack så fel ajg hade haha :p Imorgon blir det jobba, jag slutar skolan typ halv 4 kommer hem åker och jobbar från 18.00-03.00 kommer hem sover på lördagen jobbar jag samma tider åker hem sover sen på söndag blir det handla med flisan till hajken och träffa carro på en fika innan man åker så vi hinner ses =D sen på måndag, skola och sedan hem ner på stan växla pengar med mammsen packa till hajken sedan sova. Tisdag Hajken cykla och gå hela dagen sedan blir det maaaaat gå maaaat godis sen mysa i tältet med sofiaaa =D haha och kanske pär men vem vet han kanske sviker våran trio? ;) haha sedan på onsdagen så är det plocka ner tält, gå käka, cykla sen komma hem vid en ca 17.00 typ och orka packa till kreta då? nej, då duschar man sen sover man och torsdagen bär det av till nyköping där vi tar flyget ifrån sen sitter man på lovely kreta en vecka =)

så packa till kreta? ja det blir fan idag =D haha

Fia & madde rules =D

           

Have a nice evning =)

Puss / M

Kommentarer
Postat av: hiller

Fan vad nice Kreta låter :\

2007-05-10 @ 18:52:30
URL: http://boysnightout.blogg.se
Postat av: s

haha så jävla snygga aså :P

2007-05-10 @ 18:55:19
Postat av: sss

hästarna var så söööööta :D nästan lika söta som oss ;)

2007-05-10 @ 19:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0