Finally..

Guud så skönt! Äntligen klar med både naturkunskap och historia. Är riktigt stolt över mig sälv eftersom jag gjorde klart allting idag + att jag var ute och övningskörde med mamma ett bra tag, sedan gick vi på stan också och köpte student present till Robin och Carro =) hoppas ni tycker det blev bra =)
Nu har jag ingenting att göra istället =/ jag hade förväntat mig att historian skulle ta längre tid och att jag precis skulle bli klar till Ugly Betty, men icke så nu får jag väl sitta och dega i en timme för att sedan sitta fastklistrad framför TV:n =D sen ska ju älskling ringa så får se vad det blir för ämne idag, vem vet han kanske ska iväg? Men men jag får ju ändå träffa honom på torsdag som tur är =) saknar dig så babe.
 
För första gången på väääldigt länge åkte jag till min lilla Sofia plutt på en vardag igår :O haha jag var ju tvungen att se det sista avsnittet av O.C som hon hade spelat in åt mig när jag var på Kreta, min ängel =D sen så var man tvungen att se Ugly Betty från förra veckan så att man hänger med idag ;) men det var väldigt mysigt och väldigt gott med en fet kexchoklad (a) haha. Love you stumpi =)

Snart är skolan slut!


Peace out!

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0