Hajk and Kreta! =D

Nu packas det för fullt, nu packar jag både till hajken och inför kreta :p men imorgon bär det av på hajk. Det ska bli så jävla kul, hoppas bara vädret är med oss så blir allt jättebra =) just nu står det still i huvet vet fan inte vad jag ska ha med mig förutom en massa kläder och mat! det viktigaste =D sedan godiset såklart som jag och fia var och införskaffade oss idag som typ tog slut men det är lungt ;)
Jag får lägga fram allt och sedan checka satt allt är med, nånting kommer jag o glömma men det är smällar man får ta. Kameran är ett måste! och mobilen, men finns det ens täckning där? =/ aja det återstår o se :p nya låtar från eurovision på mobilen också ;) haha en fet hajk, stackars Per asså :P

Sen har vi då kreta, där vet jag inte heller vad jag ska ha med mig så det blir väl att stresspacka på onsdag när man kommer hem =/ Robin kanske kan hjälpa till (a) snart ses vi =D
en hel jävla vecka på kreta så jävla underbart att komma ifrån allt, men kommer ju sakna min Sofia och alla ni andra hemma såklart =)

Jaja, ha det nice här hemma!

Puss / M

Kommentarer
Postat av: s

naaaaaw kommer sakna dig med hun' <333

2007-05-14 @ 20:28:43
Postat av: s

missssssssssssssss yoooooooou

2007-05-18 @ 15:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0