I wanna go away

Helgen har varit helt okej. Började med skola i fredags inte så mycket att hurra för men fick ju träffa my friends igen så det var det enda roliga =) Sedan blev det jobba, sista helgen på Grappa kändes jätteskönt. Hade asmycket folk så man fick verkligen jobba sista helgen, men det var skönt =) kommer sakan allt folk där men inte de sena arbetsnätterna. Men man kommer och hälsar på iaf =)
Idag är det mors-dag så grattis mammsen =) först sov jag väl till en 13.00 sen låg jag kvar i sängen tills mamma och pappa kom hem från Nyköping sedan satt vi ute och sola en timme eftersom att jag flagar som aldrig förr. ser ut som att jag har en hudsjukdom eller något =/ inte kul men vad ska man göra? Sedan blev det middags hos farmor då vistelsen där blev ganska så kort. Jag gick dit åt mat och gick hem i princip. Det har sina anledningar. Var även tvungen att plugga har hur mycket som helst nästa vecka =/ Gaah hatar att allt kommer sista veckan och dem här jävla sista minuten grejerna vill jag bara kasta! men är klar med det mesta nu, har naturkunskapen och historian kvar nu som jag ska satsa stenhår på nu den här veckan. Dem är väldigt viktiga för vilket betyg man får =/

Jaja nej nu ska jag kila och föna håret sedan hoppa i säng.

God natt

Puss/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0