Just another day

I helgen var jag i Nyköping, eller det var bara fredag till lördag iof men det var hur roligt som helst! Jag var och hälsade på kära Anna Bladh =D sedan gick vi ut på krogen med hennes kompisar och med Julia som fyllde 18 år =) det vart en skapligt lång natt, somnade vid en halv 5 tror jag =/ men det var ju bra ändå.
Kommer hem på lördagen då jag bara får åka hem och byta om sedan dra på 40-årsfest. Inte så jättesugen kanske men vad gör man inte för mat? Inte ätit något på hela dagen utom frukost. Jad var inte dålgt hungrig. Men var inte så god mat men vad ska man göra när man är kräsen =/
Åkte hem skapligt tittade på film, pratade med sofia och sedan ringde Robin.
somnade inte förrän 5 den natten också. sedan skulle man upp och övningsköra idag kl 13.00. Men det gick ju bra den körlektionen så man får ara nöjd ;) förhoppningsvis inte långt kvar nu heller förrän man har körkortet =D
sedan vart det kalas och sen hem och duscha och lägga sig i sängen, hur skönt som helst!

nu blir det att fortsätta titta på wallander, sedan gå och nana.

Kreta inte långt kvar nu, bara ca 11 dagar kvar nu. Det sitter ju inte helt fel med en resan just nu alltså. Usch fy fan vilket liv man har här hemma. Jaja vad ska man göra?

Nej nu blir det sängen för mig.

God natt!

Puss / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0