Work, work, work =/

En kvälls jobb avklarad nu väntar bara dagens arbetstimmar sen är den här helgens slit avklarad. Usch ska bli så skönt bara en helg kvar nu sen är det slut =)
idag vakande jag vid en halv 1 och kom hem förrän halv 3 =/ pallar inte de där jobbtimmarna. Sjukdomen är på väg tillbaka också =/ usch hoppas jag klarar mig så att inte hajken blir lidande eftersom jag sett fram emot det här ett tag nu. Men men bara 3 timmar kvar tills man börjar nu då. så segt att sitta ovh vänta på kvällens bravader, jaja man får ju pengar iaf :p

Imorgon blir det shopping på Ica med sofia :P Maat inför hajken det kommer bli great ;) Feta godispåsen eller? =D haha det har man förtjänat efter att cykla och gå typ 6 mil om dagen!

Snart Kreta nu, inte många dagar kvar längtar som en tok och har redan börjat packa. Men har tyvärr inte kommit så långt (a)

Jaja, ha en trevlig kväll med schlager o allt ;)

Puss / M

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja gumman, det var allt för länge sen nu.. Vet inte om du är hemma i helgen, men jag kommer till eskilstuna på onsdag iaf. Hoppas du är hemma för en gång skull så att vi kan ses :) <3

2007-05-14 @ 12:14:30
URL: http://johannajoona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0