12/11 - 07

Ännu en helg som har passerat så fort så fort. I fredags fyllde farfar så då var vi där och firade honom. Lördags var det 18-årsfest för Sofia, Melina och Jenny. Riktigt roligt måste jag säga =) Söndag var det fars - dag som firades hemma hos mormor och morfar med mat och efterrätt. Man var inte speciellt sugen med tanke på hur jag och Robin mådde, men det slank ner =)

Är så glad att du finns i mitt liv, du gör mitt liv värt att leva. När ingen annan finns där så vet jag att du alltid gör det. Jag är så glad att jag får vakna med dig varje morgon. Vi behöver inte tänka på när vi ska ses. Allt kommer bli bra, jag älskar dig så mycket! Du och jag älskling föralltid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0