18/11 - 07

Vill börja med att detta har varit en sjukt rolig helg =) var hemma hos fia i fredags och firade henne så åt vi tacos, hur gott som helst ann kan verkligen göra god taco´s =D

Lördagen blev det utgång. Började med att jag följde med fia och dem till tuna park och letade efter något att ha på mig på kvällen. Men när jag kom hem kändes den inte bra alls så åkte tillbaka och köpte ¨något annat =)
på kvällen kom Alexandra och Melina, väldigt trevligt måste jag säga. Sjukt kul girls =)
sedan promenerade vi ner på stan och det tog ju ett tag :P haha pics på vägen ner drog ut på tiden lite ;) men kom ner till lotus träffa fia och dem i kön :P därefter var det bara att gå in och dansa loss ;) träffade massa roligt folk tack för en helt lyckad utekväll tjejer! =)

Idag blir det slappa, Robin kommer hem snart om en timme om jag ska vara exakt :P sedan måste jag plugga =/

För dig som skriver såna kommentarer våga stå för din åsikt och sluta skriv anonymt man tar inte åt sig för du är så sjukt töntig när du håller på. Skaffa dig ett liv liksom.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0