26/11 - 07

Ujuj vad tiden går fort just nu, det är helt sjukt mindre än en månad kvar till julafton =/ Jaja det är bara skönt att det går fort så att det kan bli Student och sommar snart =D

I fredags var det studentmässa och det var väl helt okej men det blev låntråkigt till slut när man hade sett allt flera gånger om :P Efter den åkte jag med min Anna till Nyköping och det var en riktigt falen bilresa måste jag säga, köra mot rött, Johan? :P På kvällen var vi helt slut men det hindrade inte oss från att gå på gymnasiefesten men vi kunde lika gärna legat hemma och kikat på en film med massor med godis och myys, men det är ju alltid roligt att dansa :P

Lördagen åkte jag hem skapligt sedan var det bara dusch byta om och sedan bar det av för att gå en promenad med Caroline =D alltid uppskattat, du är underbar vännen <3
Därefter kom Robin hem från att ha hjälpt till med huset då gjorde vi iordning oss för att sedan ta en bowlingrunda med Sofia och krille, riktigt roligt faktiskt =) men jag höll på att börja gråta efter att fia bara var tre poäng från att gå om mig och vinna på sista slaget efter att jag haft ledningen hela tiden, andra serien höll alla på att gå om inte roligt. Men Fia kände pressen så jag vann det var väl tur det annars ahde Robin fått lida när vi hade kommit hem :P
Haha nej, men det var riktigt lyckat =)

Söndagen var det mysdag, jag och Robin gick ner på stan en sväng vi skulle gå och titta lite på julmarknaden men det blev bara mat på stan fixa det vi skulle köpa och sedan gick vi hem =) då pluggade jag lite sedan kom mormor och morfar. Vi firade 1:a advent igår istället eftersom vi håller på och flyttar just nu så blir det inte av nästa helg. men det var myys. Sedan gick vi upp och kika film sedan somnade jag, TRÖTT!

Jag älskar dig min ögonsten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0