memories

Tänk vad underbart allt var när man var yngre, man slapp alla problem och om man bråkade med någon löstes det efter en ful min. När man ser ett kort på någon man stått nära skulle de vara så skönt att bara hoppa in i det kortet och vara i den stunden igen. När jag ser på mina gamla bilder vill jag bara spola tillbaka tiden då allt var bra. Men nu vill man bara spola framåt och slippa alla bekymmer som tynger en nu... ett minne är något fint som jag alltid kommer att ha med mig och det är jag glad över... men nu ser jag bara ljust på framtiden som kommer efter skolans slut...

Kommentarer
Postat av: Angelica.

Jaa, vi har ju inte så mycket kontakt annars?=P dålig vi är på det här, men vi saknar dig kjättemycket. men i sommar kommer vi =) sen får du komma nästa sommar =)puss

2007-11-14 @ 15:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0