15/10 - 07

Helgen har varit underbar. Men även denna helg har gått allt för fort =/ Åkte till älsklingen i fredags var där hela helgen. Myste i fredags och på lördagen åkte vi in till Göteborg för att shoppa. jag skulle inte ha någonting annat än ett par jeans och Robin skulle ha massor med grejer. Det sluta med att jag köpte en tröja, en mössa, ett par jeans och ett linne medans Robin inte hittade någonting och han blev så jävla arg :P han köpte en tjocktröja till slut och en parfym ;) sedan köpte han en peak mjukiströja till mig =D så snäll älskling, du skämmer bort mig. Sedan efter en heldag i Götet åkte vi hem och vi skulle festa först men var alltför trötta så det blev fotbollskväll och Robins kompisar förfesta sedan blev det film =) på natten ringer Annie och Erika och frågar vart jag är och varför jag inte festar med dem :P men det blir kanske nästa helg tjejer ;)  Söndagen åkte vi och köpte pizza, sedan blev det en tur till Stenungsund. Sedan var det dags för avfärd hem =(
Saknar dig redan älskling, hoppas jag får träffa dig i helgen med. Älskar dig.

Den här veckan blir det plugg som vanligt. är så trött på det behöver lov nu =/ På onsdag bär det av mot Stockholm =D Jag, Sara, Agnes och Marina ska på Sverige - Nordirland, kommer bli myys. Åker direkt efter skolan =)

Ha en bra dag =)

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0