21/10 - 07

Helgen har varit underbar och rolig som de alltid är nuförtiden känns det som=D I torsdags kom Robin och åkte hem i lördags för han skulle på förerningas avslutningsfest =) så då passade jag på att åka hem till Marina och förfesta där för att sedan gå ut. Vi hamnade hos carro kull först =) sedan gick vi ner mot stan och in på Grappa och Time Out när vi skulle bege oss till Lotus vile Marina gå hem till sin bror så då fick hon gå dit efter det gick jag till Lotus där Sara och Marcus var och såklart Agnes =D vi hade askul som alltid eller hur? =D alltid lika roligt att vara ute på krogen med dig gumman =) höll kontakten med min lilla Annie i Gbg också hela kvällen och får höra hur dem hade det och så <3 jag kommer snart och hälsar på, saknar er för mycket nu!
Sov till 12 idag, var asskönt =D ska bara dega hela dagen =D

prata med min Anna bladh också =D på lovet kommer du =D, längtar! då ska vi ut och festa ;)

Hoppas alla hade en bra helg!

Sista veckan innan lovet nu, stå ut! :P

M

Kommentarer
Postat av: Agnes

Ja, vi lyckas alltid ha kul

2007-10-23 @ 18:38:27
Postat av: Agnes

hihihi, "såklart" =P

2007-10-23 @ 18:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0