24/10 - 07

Nu sitter man i skolan, hur segt som helst =/ var nyss på knägruppen och det gick asbra. har höjt nästan alla mina övningar. så det kändes jättebra =)
Skönt att vara klar med idrottspsykologin, lämnade in den igår =) kändes bra men man vet aldrig vad lärarna tycker.
Ska jobba idag efter skolan, dem ringde från trumslagargåren och ville att jag skulle jobba från 16.00 - 21.00. Skönt att jag är klar med allt så att jag kunde jobba, jag behöver pengarna sprara ju till min utlandsresa som bär av mot Indien =D

Så glad att ugly Betty har börjat igen =) det är så bra så bra. Innan desperate ringde Annie =D Blir så glad när du ringer gumman =) hoppas jag kommer ner nästa vecka, bara inte Robin jobbar.

Snart helg igen, såå skönt och efter det LOV! Längtar =)

Saknar dig så mycket älskling, känns som att vi knappt pratat någonting de här dagarna för båda har varit upptagna. Men snart kommer du hit och då blir det för resten av året ända fram till min student, jag längtar!! Älskar dig så mycket.

m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0