26/10 - 07

Dags och skriva lite nu tänkte jag. Den här veckan har gått väldigt fort, hoppas bara inte nästa vecka går lika fort. eller jo lite grann föresten. Jag vill att det ska g sakta för att jag inte orkar komma tillbaka till skolan och plugga men jag vill att det ska gå snabbt för att efter lovet ska Robin flytta hit =D

Är klar med de flesta skoluppgifter nu det är skönt, har bara en renskrivning kvar sedan ska jag läsa en bok och plugga till matteprovet.

Lovet
Vara med Johanna
Åka till Göteborg
Mamma fyller
Åka till Stockholm med syster
Träna
Avskedsmiddag med släkten för min syster
Utgång

Det verkar som att de kommer bli en bra vecka med mycket saker att fördriva tiden med =) Men man hoppas på att fler saker ska förgylla ens tillvaro.

m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0