27/10 - 07

Äntligen helg och på måndag börjar lovet, det ska bli underbart! Jag har jobbat både fredag och lördag, vilket känns jättebra för jag behöver lalla pengar jag kan få =p
Kanske blir utgång ikväll med Marina, vi får se vad jag känner för lite senare. Jag är väldigt trött just nu. Imorgon ska jag åka till Stockholm  också med syster, hennes pojkvän och hans lillasyster. Det kan nog bli ganska trevligt får man hoppas på.

På måndag åker jag till Göteborg =D ska bli asskönt att träffa alla igen =) Speciellt Robin men Annie och Erika med =D Ska vara där till onsdag eller torsdag morgon. har inte bestämt mig än.

Mamma fyller på tisdag så ska gratta henne imorgon istället =)

I fredags fick jag reda på mitt religionsprov och jag vart asglad för jag fick VG =D kunde man inte tro faktiskt... jaja

Ha en trevlig lördagskväll och glöm inte att dra tillbaka klockan inatt  =p

m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0