8/10 - 07

Helgen var asbra, men tyvärr gick den lite för fort =/ I fredags orkade jag inte göra någonting efter hajken var jag så himla trött så jag tittade på idol med mamma sedan gick jag och la mig.

Lördagen åkte jag ner på stan med mamma, handlade present och hälsade på syster när hon jobbade =) på kvällen var det dags att åka ut till Johanna. jag åkte dit lite tidigare och förfesta ;) sedan kom alla andra vi satt och åt och prata, jättemysigt. Sedan åkte vi in till stan för att gå ut på Lotus. Så jävla rolig kväll! Det vart n riktigt lyckad utekväll och jag träffade massor med folk som jag inte sett sen jag vet inte när =) Men tummarna upp för lördagskvällen, riktigt lyckad =)

Söndagen låg jag i sängen ganska länge men vaknade astidigt. Sedan får jag ett samtal av min kära Caroline som har hamnat ute i bushen och kommer inte hem :p så det var bara att åka och hämta lilla Caroline och sedan åkte jag ut till Johanna och myste med henne eftersom hon åker hem idag =/

Skola idag, så jävla mycket nu känns det som. Jag skulle behöva stanna hemma en hel vecka för att bli klar med allt som vi ska bli klara med innan lovet.

Längtar tills i helgen, saknar dig så älskling.

m

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du är bäst maddis=)

2007-10-08 @ 15:07:35
URL: http://carolinekull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0