9/10 - 07

Seg dag i skolan, kom inte så långt med samhällen men vi kommer bli klara när vi ska i alla fall och det känns väldigt skönt.

Kom hem och satte mig vid tv:n en stund för att sedan sätta mig vid datorn och skriva lite på min Id psykologi. jag har skrivit om de två första nu i alla fall. det får räcka tills på torsdag så får jag skriva mer sen när jag har tid. Nu är det i alla fall dags för att börja plugga lite till religions provet. Delrapporten är också klar och jag har skrivit det jag ska på mitt projekt för den här veckan, känns så himla skönt för det är de som tar mest tid just nu. jag måste börja med min coaching uppgift i Id psyk nu också, så får hoppas att jag träffar Jacke i helgen så jag får det gjort.
Känner mig inte lika stressad idag tyack och lov. Skönt att jag hat en massa strötid i helgen när jag sitter på tåget och bussen till Robin så jag kan plugga lite där också =)
Nej nu blir det religion =/

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0