Palla? =/

Fan jag pallar inte skolan just nu, det är så jävla mycket känns som att man inte hinner med. jag skulle behöva vara hemma från skolan i en vecka för att kunna göra klart allt jag ska göra =/  denna och nästa vecka är sjuk!
Jag satt och skrev projekt och självklart ska datajäveln hänga sig så jag måste skriva om två dagar! gaaaah jag blir helt jävla galen!

blir inte bättre av att tänka på allt som ska göras

V. 41
Onsdag - Inlämning delrapport 2 i projekt
Torsdag - Inlämning av utkast i Id psyk
Fredag - Läsa upp en dikt, Prov i religion

V.  42
Måndag - Inlämning av eng text, läxförhör i engelska
Onsdag - inlämning av samhällen

V. 43
Onsdag - Inlämning delrapport 3 projekt
Torsdag - Inlämning Id psyk

inte nog med det så är det en svenskauppgift till plus att jag har rest på grejer jag fått tillbaka som måste kompleteras. Fan längtar så sjukt mycket till studenten just nu. Är så jävla less! Skönt det sdka bli när allt det här är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0