12/9 - 07

Den här veckan började med att jag gick till knägruppen. Nu börjar skiten igen =/ men jag är så glad att det är sista gången jag kommer göra något sådant här för sedan är det slut.
När jag kom hem blev det att plugga och sedan sova :p

Igår var det skola och på kvällen var vi på invigningen av den nya restaurangen Centro :) det var jättefint Daniel :D jag är så stolt över dig =D Men maten var ingenting för mig, jag är ganska så kräsen av mig när det gäller mat så för mig blev det knäckebröd och ost. Men jag kunde inte hålla mig längre jag var för hungrig så jag och mamma gick till runda kiosken och köpte en hamburgare åt mig (a) Daniel och Mange blev inte så glada men de tycker om mig ändå ;) det var väldigt trevligt iaf. Linda och Nicke kom med lilla Isabell som bara är två månader, hon är såå himla söt. Hon somnade i min famn världens sötaste unge. <3

Idag hade vi skolfoto och vårat tema var väl inte sådär jätteroligt men killarna var söta iaf =D "la familia" ;)

Idag fyller också min Marina 18 år =D Grattis grattis snuttan =D <3 vi ska ut och äta ikväll det ska bli myyys. Nästa vecka blir det festa utav ;)

Jag och Agnes ska träna ett fotbollslag idag de är födda 01 =) så roligt =) lite nervös men det ska nog gå bra.

Blir att åka till min älskling i helgen, det ska bli så jävla skönt att få åka härifrån och träffa dig. Jag saknar dig såå mycket gubben! Nästa vecka är det 1 år babe, 1 år och många till. Jag älskar dig! <3

Imorgon blir det klippning utav hår =D så bli så jävla skönt att klippa sig och få en lite nya frilla :P Det blir klippning och då är det planerat att det ska bli en rak lugg (a) sean ska ajg färga håret och då blir det de mörka jag har med blonda slingor jag haft förut =D hoppas det blir bra iaf, skönt med en förändring.

Det var nog allt =)

Ha det bra!

Puss / M

Kommentarer
Postat av: pynn

thanks hun bun, grappa ikväll va :)

2007-09-12 @ 10:13:01
Postat av: m

ja, lätt =)

2007-09-12 @ 10:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0