15/9 - 07

Nu sitter jag här och väntar på att robin ska kkomma hem från jobbet. Sedan ska han spela match. Så skönt att vara hos min älskling, har saknat dig så! En vecka kvar nu älskling, sen 1 år =) Jag längtar tills vi ska åka utomlands, det ska bli så jävla skönt att komma härifrån. Bort från all skit som finns och bara ta det lugnt och få njuta av varandras tillvaro.

Johanna gumman fyllde 18 år igår =) grattis snutt! <3

I torsdags så klipte jag mig =) jag blev rätt så nöjd =) det blev pannlugg jag var tvungen att testa :P det växer ju ändå ut snart ;) Sedan blev det blonda slingor som jag har haft förut =) dem blev jag jättenöjd med.

I onsdags var jag, sara, agnes och marina ute och åt på Grappa för att fira marina som fyllde 18, det var myyys =) hoppas att det blir flera sådanna kvällar =) alltid lika kul och alltid lika skönt att prata med di marina =) Nästa fredag kommer det bli röj! =D Ser fram emot det ;)

I don´t need you, I can make it on my own. I had better thoughts of you.

Ha det bra!

p.s ursäkta hur min blogg ser ut just nu men jag håller på och renoverar ;) haha

Puss / M

Kommentarer
Postat av: Anonym

I don´t need you, I can make it on my own. I had better thoughts of you. vem??

2007-09-19 @ 21:53:47
Postat av: Anonym

Sofia Granfors

2007-09-20 @ 19:23:57
Postat av: Anonym

varför sofia granfors?

2007-10-13 @ 00:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0