17/9 - 07

Nu är det måndag igen och jag sitter i skolan. Lite seg faktiskt efter tågresan igår. I min agn satt hela jävla Norrland! 20 pers satt och diskutera bibeln och allt som hade med religion att göra samt alla händelser som finns på jorden. det var helt sjukt! Men som tur kom Marcus på i Örebro så då hade jag honom att prata med retsen av resan =)

Jag började rensa mitt rum igår också, jag tänkte jag börjar nu så slipper jag stressa sen. Då hitta jag skolarbeten jag gjorde i 2:an :P Det var skitkul att läsa. Sen hitta jag en låt som Sara och jag gjorde när vi var små =D

Jaja, idag blir det nog lugnt. jag längtar tills i helgen som fan! marinas 18 - årsfest, krogen. Sedan kommer Robin och vi firar 1 år på söndag myss =)

Ha en bra dag.

Puss / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0