18/9 - 07

Tisdag och en ganska seg dag i skolan, men kände mig ändå väldigt flitig. Jag har spikat ett datum för mitt matteprov nu ihh, undrar hur det kommer att gå. Jag får åka till Caroline och bli lite peppad =)


Kom hem och satte mig vid datorn för att plugga lite =/ Jag har verkligen blivit sjuk. Jag brukar aldrig vara så tidigt ute med mina arbetsuppgifter. Jag förstår inte vad som har hänt med mig. Jag kanske har mognat och förstått att det inte funkar att flytta fram saker hela tiden. Jag kanske har insett att om man gör det på en gång så behöver man inte stressa sen.

Jag känner mig glad just nu, riktigt glad faktiskt. Har inte varit det på ett tag nu men det är skönt att det börjat vända.

Snart blir det att åka en sväng till Tuna Park med mamma. Jag ska köpa något nytt som jag ha på mig på fredag när vi ska fira marina =) Pappa ringde idag och berättade att hans kompis ville sminka mig på fredag, jag skulle vara hennes lilla provdocka och det är inte mig emot :P slipper jag sminka mig själv och så kanske jag ser lite bra ut på fredag också ;)

Bara fem dagar kvar nu sen är det 1 år för oss älskling, jag kan inte tro det. Du har gjort mig så lycklig och jag vet att vi kommer fortsätta att vara lyckliga föralltid. Vi är en, vi hör ihop, du och jag föralltid.

Puss

m

Kommentarer
Postat av: c

matte är vår greeej! haha

2007-09-18 @ 20:40:39
URL: http://carolinekull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0