19/9 - 07

Idag var jag på knägruppen. det gick väldigt bra. Jag är glad att det går bra där och min sjukgymnast tyckte att min gång hade blivit jättebra så nu går jag utan bandaget och det är helt okej :p
 
Fick också reda på idag att jag kanske inte kan följa med på hajken =/ Det är ju jätteroligt. Det är nu som det är mest risk att jag kan skada mig igen så min sjukgymnast tycker inte att det  är någon bra ide. Jag kan verkligen inte bära någon kanot men det skulle hasse fixa i så fall. Men jag vill inte heller sitta i ett tält kl 7 på kvällen och uggla bara för att det blir mörkt vid den tiden och att det finns risk att jag snubblar och ramlar på någon stubbe. men ändå så vill man följa med för gemenskapen. Fan, palla det här. DILEMMA!!

Fy fan vad arg jag blir, jävla smid dem bara ljuger jag blir så jävla trött! Om jag har chans att få högt betyg i specialidrott fast jag kör rehabilitering så är det väl klart att man vill göra det. Fan vad trött jag blir! Ska ta upp det snart.

Idag blir det kanske redovisning om Fair play det kommer bli väldigt kul för vi har en ganska rolig redovisning =)
Det blev redovisning för vår del och det gick hur bra som helst =) Alla tyckte våran redovisning var rolig =) Vi fick jättebra rwspons från våra lärare dem tyckte att allt var bra, jag är så jävla glad =D

Ska träna småknattarna idag med Agnes, ska bli roligt. Men en del är bara för mycket :P haha

Imorgon blir det att köpa present till marina =) får se vad jag och Sara hittar :p

Snart fredag weeeii =D ska bli askul! =)

puss

m


Kommentarer
Postat av: gabbie

VI ÄGDE! Vår redovisning var grym.. Vi får se om någon kommer kunna toppa den ;) hahaha...

2007-09-20 @ 19:57:03
URL: http://gabriellakarlsson.blogg.se
Postat av: m

haha, ja eller hur! =D

2007-09-24 @ 08:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0