26/9 - 07

Idag var jag på knägruppen. Det går mycket bättre nu än förra gången jag operera mig och det känns grymt skönt för jag är så jävla less på det. Ska börja bassängträning på fredag också, får vi se hur det går.

Imorse var vi och tittade på våra fotbolskillar när de spelade match de ledde i halvtid med 2-1 när vi drog så får hoppas att dem vann.

Marcus hade på sig studenttröjan idag! fan vad jag längtar till studenten nu och tills vi får prova kläder och mössor. Nu är det inte långt kvar och det känns =) Efter skolan kommer allt bli mycket bättre =)

Myspys kväll ikväll =) ska bli så skönt jag är astrött. Ska skjutsa mamma till jobbet imorgon tidigt så att jag kan ha bilen imorgon, så det blir att lägga sig skapligt. men vad gör man inte för bilen :p

M  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0