2/9 - 07

Helgen har varit slapp och det var jävligt skönt faktiskt =) i fredags var jag i skolan sedan kom Johanna hem i helgen så då åkte jag hem till Johanna och åt tacos och så tittade vi på film, myyyyyys =D men Johanna var lite trött :p haha. Så söt ; )

Lördagen blev det stan med mamma en stund men jag var helt slut av att gå på kryckorna så jag ville åka hem :P det var nog mest mamma som titta på kläder och jag satte mig och väntade (a) men det var myys ändå =) sedan åkte vi och köpte kebab och sedan åkte vi till filmhuset för att möta upp min lilla Caroline =D Eftersom Carro inte mådde bra och jag är halt så bestämde vi oss för att ha en riktig filmmyskväll och det blev de =D Vi hyrde någon film om andra världskriget och den var sådär, lite luddig faktiskt. Sedan hyrde vi hata Göteborg. Haha en asskön film faktiskt, vi garva som tusan :P Sedan blev det jakten på lycka som vi lånat av kicki och Johanna ;)
Så det blev filmmaraton så gick vi och la oss efter =)

Idag blir det lugna puckar, måste plugga lite sedan blir det premiären av ensam mamma söker :p haha

Imorgon blir det skolan, sedan ska jag till sjukgymnasten men sist och verkligen inte minst ska min Caroline tatuera sig imorgon! =D ihhh, så jag ska dit som stöd ;) haha. Det kommer göra så ont ;) mohaha nee, love you stumpan!

Puss/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0