30/9 - 07

Helgen har gått väldigt fort. I fredags var det bara en lugn hemmakväll det var skönt för jag var så himla trött. Låg och tittade på lite film, det var myys =)

Lördagen spenderade jag hos Caroline på dagen. Hon åker till Holland imorgon =( så var tvungen att träffa henne innan. Hon skulle hjälpa mig att plugga lite matte inför provet på tisdag men det blev inte så mycket matte gjort. När jag kom dit åt vi, sen började vi med matten sedan slog vi på tv:n och kikade på he´s a lady =D asroligt =) sedan blev det att hitta massor med reklamlåtar :P och skulle det inte vara gott med godis? jo Carro var tvungen att ha godis med sig på resan så då tralla vi ner till godisland också =)

Åkte hem, gjorde iordning mig för att sedan gå ut med Agnes. Vi åkte ner vid halv 11 inte mycket folk må jag säga :p men till slut kom det lite roligt folk så då blev det att dansa loss hela kvällen. Jag hade roligt fast jag var nykter haha :p Jag skulle upp på scen och dansa då hade jag sönder min klänning (a) efter drog jag och Marina först till runda kiosken, lång kö, vi drog till kebaben, köpte kebab, drog till grillen, sattes oss utanför Nybron där alla ville smaka kebab, drog till corner på vägen mötte vi bandet som hade varit med och lirat med Frida som hade uppträtt på Lotus där även dem smaka kebab, sedan vart det corner, kebaben och sådär höll vi på ändå tills jag gick till Nybron för att vänta på min syster så vi kunde åka hem. Rktigt rolig kväll måste jag säga! =D

Söndagen är väldigt lugn. Ska plugga lite och bara slappa =)

Kommentarer
Postat av: A

Asa kul igår =D, synd att jag inte kunde stanna hela kvällen/natten =/

2007-09-30 @ 19:01:08
Postat av: Angelica

Tjena tjejen! Jag mår prima, är allt bra med dig? Jag och Johan hade jättetrevligt den helgen =D Rsturang, hotell och några drinkar och mys, vi hade det bra! Nemen gud vad kul. Och samtigtit fruktansväsrty sorligt då jag inser att jag itne vet nått om dig längre, huvva det är ju för tragiskt. -men men hur sopm helst, vem är han då? Berätta allt =) klart man itne glömmer studenten din toka.. Haha jag och Sanna har redan börjat prata pressenter, för vi är väl välkomna båda två? =) Saknar dig, hoppas du har det bra. -hälsa familjen =) puss och kram.

2007-10-01 @ 15:54:20
URL: http://angelicapalebrink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0