6/9 - 07

Fy fan vilken seg dag idag alltså =/ Det är helt sjukt. Likadant igår. Igår hade jag en lektion kl. 8.00 till 9.10 sedan hade jag håltimme fram till 13.15 =/ Idag kom jag till skolan kl. 8.00 Då vi fick reda på våra hajkgrupper =) Jag kom i en ganska så bra grupp faktiskt det var jag, Robin Larsen, Johan Eriksson, Linnea Oscarsson, Agnes Karlsson Pyk och Victor Skillhammar =) Det kan nog bli rätt kul, förutom att vi bara ska paddla den här gången =/ jag kommer att dö!

Sedan skulle de andra in i skogen och leka lekar och eftersom jag hoppar på kryckor fick inte jag följa med utan jag skulle gå ett varv runt skolan för att sedan sätta mig här och arbeta =/  Gaah jag blir så arg. Nu måste jag sitta här till halv 2 för då börjar nästa lektion =/

jaja, nu får jag väl göra något.

Puss / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0