From the ashes we rose

Helgen har varit underbar, fan att den gick så fort =(

I fredags firade vi marina började med att förfesta i lokal och sedan gå ut på krogen, men jag kom aldrig så lång Robin ringde efter min mamma halv 11 så då var det dags för madeleine att åka hem och sova (a) När vi kom hem hade mina släktingar från Arvika kommit och alla satt vid matbordet och skratta åt mig när jag kom hem, hmm :$

Lördagen gick vi på stan jag, Robin, Min syster och hennes pojkvän, Sebastian och hans flickvän, Bodil, mamma och Pernlla det var kul =) Vi glodde lite, träffade Fia och krille också =) Sedan åt vi macka på subway :P
Efter stan åkte vi ut och tittade på huset, det går asfort nu. kan inte fatta att jag snart ska flytta =/
Efter det åkte vi hem sedan åt vi Tacos allihop och därefter blev det parbio :P Jag,Robin,Emelie,Fredrik,Sebastian,Elin,Sofia och Krille gick på Ciao Bella haha :p fy fan vi fick vara i salong 5 den minsta och filmen var helt mongo haha :p


Söndagen var min och Robins 1 års dag då vi låg och lta oss ganska länge, sedan bestämde vi att jag skulle visa Robin parken zoo. Men vi fick aldrig tag i mormor så vi kunde få säsongskortet så det blev inget. Så hela förmiddagen låg vi i slappiskläder och tittade på film =) Efter det började vi göra iordning oss och sedan åkte vi för att hyra film då hyrde vi We are marshall. Sedan åkte vi ner på stan för vi skulle äta på Akropolis, det var så himla mysigt och väldgt gott =) Efter det åkte vi hem tittade på filmen som var jättebra =) Sedan somnade vi.

Jag älskar dig Robin Olofsson, du är mitt allt.

Världens bästa helg! vill spola tillbaka tiden... Önskar att du låg där när jag kom hem.

"From the ashes we rose - Och ur askan reste vi oss"

Idag har jag skaffat mig en bilddagbok tyckte det var på tiden orkar inte lägga upp bilder här :P så klicka på länken annars heter jag madeleineevelin ;)

M


Kommentarer
Postat av: c

fiiin du blev i håret maddis=)

2007-09-24 @ 17:27:29
Postat av: m

tack c =D ringer dig senare =)

2007-09-24 @ 18:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0