7/12 - 08

Helgen har gått väldigt fort som den iof brukar göra men den här gången var det väldigt positivt eftersom det inte är lika långt kvar till onsdag nu =D lite som har hänt under helgen då..

Fredag:
började med jobb 16.00-21.00 in så speciellt jobbigt plus att tiden gick ganska så snabbt, vilket den inte brukar göra. Jag hann under min arbetstid upptäcka hur otroligt dålig jag är på att lägga pussel och att detta då blir en sak som jag måste träna på, för det var ju pinsamt =P Hade kommit några nya riktigt sköna tanter och farbröder till jobbet vilket gjorde allt så mycket roligare dessutom fick jag jobba med caroline också, inte fel de inte =P
Efter jobbet begav sig jag och Carro för att hyra film det blev the bucket list och street kings två mycket bra filmer (rekomenderas). Det blwv lite skitsnack och sedan natti natti.

Lördag:
Vaknar upp hos Caroline till ljuv musik i mina öron, vi låg oc drog oss en stund i sängen sedan var de dags att kliva upp vid kvartöver 11 så Carro skulle hinna göra iordning sig innan jobbet..
Jag släppte av carro på jobbet åkte sedan hem gjord eiordning mig. Därefter bar det av hem till mormor och morfar innan vi begav oss till Akropolis.. Mcket mysig kväll och vääldigt god mat måste jag säga det satt inte helt fel i kistan.. Under kvällen på Akropolis blv det två saker att skåla för nr för mig att jag skulle ha en trevlig resa, nr 2 att min syster och Fredrik ska förlova sig den 13 december, stort grattis tille roch lycka till!
Efter Akropolis åkte vi hem till mormor och morfar igen där vi fika och myste.. Sedan gick jag över till Sara och lekte med henne och Rickard en stund, altid mysigt.. Sedan blev det hem sitta vid datorn och sen soova.

Söndag:
Idag blir det mat hemma hos mormor och morfar. jag har beställt köttfärslimpa vilket min mormor är king på att göra så var tvungen att få i mig de innan jag åker iväg =)
Sedan blir det bio, Vi hade i alla fall tur med vädret igen.. Såg den första filmen bara för någon dag sen så hoppas den är bra =)

aja hoppas alla andra har haft en lka bra helg som jag =)

Bara 3 dagar kvar nu, wieee! på onsdag drar vi =D

Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0