9/12- 08

Ja då var det dagen innan och det här blir nog mitt sista inlägg för i år.. Känns väldigt konstigt att jag vid den har tiden om en månad, NÄSTA ÅR vara hemma från Thailand.. =/ känns helt sjukt! Men imorgon som sagt är det dags då bär det av till Thailand, kommer sakna alla här hemma men det jag kommer få vara med om den här månaden kommer vara helt sjukt =D
Allt är nästan packat och klart bara lite småsaker nu som ska ner =) Jag är taggad till tusen inför imorgon. Inte den långa flygturen dock men jag har ju världens bästa musik i min lilla mp3 så jag ska inte klaga =D
Fic sms från kamilla också dem sitter på arlanda nu taggade inför sin flygtur, hoppas vi ses =D

Jaha nehe nu blir det nog en svng ner på stan för att fixa de sista. Ikväll blir det bara chill och mys med familjen =)

Take care alla vänner här hemma =) see you 2009-01-09! <3<3



Puss

Kommentarer
Postat av: kull

du får ju blogga därifrån maddissss=) love u!

2008-12-10 @ 12:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0