1/2- 08

Idag har varit en lika seg dag, var och tränade imorse vilket var väldigt skönt! Sedan skulle jag åka tillbaka till skolan men träffade fia och inebandy lirarna på stan så det blev corner istället =) sitter här och skriva ett jävla tal till min svenska C, usch hatar tal det värsta jag vet. jag har ingen aning om vad jag ska skriva heller =/

Ikväll blir det lugnt, mys med Johanna som har kommit hem. Hon ska prova klänningen på mig som jag ska ha på modevisningen, iiihh spännande =D Det blir nog bara film och mys eftersom att det blir party imorgon med Alexandra och Johanna =D

På söndag bär det av mot Örebro det blir nog mys, jag längtar efter shoppingen iaf, hoppas jag hittar någonting bara (a)

Men jag längtar redan till nästa helg för då ska jag få åka till min älskling. jag saknar dig jättemycket!

hej det är robin nu! =D

haha, min kära classmate robin ville skriva lite i min blogg :p

Ha en bra helg! =)

m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0