14/2 - 08

Dags att uppdatera lite, idag är det som sagt alla hjärtans dag. En underbar dag... eller? Jag tycker det är en gullig dag som har gått över styr. Man kan ha alla hjärtans dag varenda dag? Nu tar man det nästan inte på allvar om man skulle få någonting får då känns det som att man bara får för att det är alla hjärtans dag, hängde ni med? Jaja, ska inte klaga. Jag och mamma ska i alla fall köpa mat idag och sedan måste jag plugga religion =/
Tråkigt, hade hellre varit med min älskling idag, jag saknar dig så sjukt mycket. Jag är så glad att det går bra för dig i Lysekil älskling du är bäst! Hoppas du får en bra alla hjärtans dag iaf, Jag älskar dig över allt annat! <3

Helgen får vi se, men de tär så sjukt skönt att det äe lov nästa vecka. Det är så välbehövligt! Hoppas att det blir ett bra lov men det tror jag nog ;)

Ha en bra alla hjärtans dag allihopa!

M

Kommentarer
Postat av: s

jag ska inte ha en bra alla hjärtans daaaaaag. blääääääääääääääääääääääääääääääääää

2008-02-14 @ 15:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0