18/2 - 08

Helgen var suverän för jag fick spendera den med Caroline! Vi firade Carro i lördags samtidigt som vi tittade på melodifestivalen. Sedan blev det utgång och man träffade grymt mycket folk som vanligt. Kan bara säga att jag älskar att festa med dig Carro haha =p

Söndagen blev det IKEA och jag inhandla en hylla och sedan lite småsaker :p Men det var mys. Sedan avr det bara en lugn eftermiddag. Men det var välbehövligt efter dagen innan (a)

Nu längtar jag bara till nästa helg! Hoppas verkligen min älskling kan komma. Jag saknar dig så mycket! Behöver verkligen ha dig här nu...

Kommentarer
Postat av: c

haha jag kan min skit va! =) isåfall torsdag, ska ut på onsdag, haha =) vi rings babe! love

2008-02-18 @ 23:57:25
URL: http://carolinekull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0