20/2 - 08

Jaha då har halva veckan redan gått på lovet. Men som tur är det ju en halv vecka kvar =) Och jag hoppas på att den blir underbar =) Men det är så tyiskt att man har drabbats av en fet förkylning så typiskt när man har börjat träna, men så länge jag inte har ont i halsen så kör jag på ;)

Idag blir det i alla fall middag på ming med tjejerna, ska bli mys =) Alexandra kommer nog hit innan så åker vi ner tillsammans sen =)

Idag på dagen har jag faktiskt pluggat lite tro det eller ej =p men är faktiskt tvungen annars kommer jag avlida när jag börjar skolan sen :p men jag hasw ine så mycket bara lite småsaker som jag börjar förbereda och en och annan sak som ska vara klar =)

Imorgon blir det sleepover hos min Caroline, iihh mys =D blir nog film och en massa snack om vad som hände igår ;) haha hoppas du är nöjd (a) hhaha Love you hun

Sedan till den lilla fis som heter Johanna som är på Lanzarote just nu, jag är riktigt avsi men min syster ringde igår och sa att det var varmare på Fuerta Ventura så ;) Nej men jag hoppas att ni har det mys! <3


Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: c

hahaha, du ska få alla smaskiga och snuskiga detaljer ;)

2008-02-21 @ 15:05:13
URL: http://carolinekull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0