25/2 - 08

Ja då var man tillbaka i vardagen igen, skolan började idag och det är aldrig trevligt. Men man får ju träffa sina classmates och det är inte fy skam =)

Jag gjorde klart min engelska idag i skolan, nu har jag gjort klart coachingsamtalet i idrottspsykologin och nu håller jag på med delrapporten i projektetarbetet sedan är jag klar med veckans inlämningar. Så jävla skönt! Har muntligt i samhäll nästa vecka och sedan en inlämning i samma ämne, får fila lite på de när jag åker tåg på fredag =)

Som sagt ska til min älskling på fredag, Äntligen! Saknar dig så mycket ska bli underbart att få sova med dig älskling. Det blir mys men också 20-årsfest hos Camilla och hennes kompis =) skoj!

over and out / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0