12/3 - 08

Gårdagen var det fika med Alexandra vilket kändes som evigheter sen vi träffades, så skönt att se dig och prata om allt! Efter fikat skulle Grahn klippa sig och jag skulle träna, fan vad skönt det var att ha ett riktigt hårt träningspass!

Idag är det Rihanna som står högst på listan och det ska bli så jävla roligt! Jag längtar till skoldagen  är slut så att vi kan sätta på Rihannaskivan i bilen och bara dunka ända tills vi är framme vid Hovet! =D

Om en vecka så är det Växjö som gäller! Fy fan vad roligt det kommer bli, saknar dig så mycket Johanna! Det kommer bli guld och jag ser verkligen fram emot att få se klänningen jag ska ha =D <3

I helgen kommer älsklingen! Ska bli såå skönt att du kommer gubben, jag saknar och älskar dig så mycket! jag längtar tills vi kan vara tillsammans jämt! <3
 
Inte långt kvar till studenten och det är så jävla efterlängtat! jag fick min studentklänning igår och jag är så jävla nöjd! =D På studenten kommer jag gråta men le inombords!

Bästaste sommarn för att jag ska få jobba med Caroline! yeah! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0