13/3 - 08

Gårdagen måste jag säga var riktigt lyckad =) Men att köra i stockholm är inte riktigt min grej :p vi började med att köra fel vid S-tälje haha så ringde marina pappa och vi fick vända, men vi sa att vi inte hade kört fel (a) vi fortsatte in i Stockholm och till slut hitta vi Globen, men då ska man ha parkering. Vi hitta parkeringshus och det var 25 spänn i timmen, never!!! Så vi parkerar i Globens parkeringshus, men vi fattar inte skylten när vi kommer ner så då vill vi åka ut och parkera där vi var innan, men nej då är det enkelritat och vi måste parkera där. Vi kommer in i Globenshoppen :p där vi ska hitta någonstans att äta och vi ser ett donken, yes så vi går dit och får plats dirr. Men vem upptäcker inte marina om inte Daniel da silva! haha Kims första kändis förutom att hon tyckte sig se Adam Tensta på centralen i Gbg haha. Vi hitta sedan till Hovet och det regna som fan men tur var väl att jag har paraply? Nej inte direkt för när vi kom fram var jag tvungen att slänga mitt kära katt paraply från kreta, mööh.. men men.. När vi kom in skulle alla sitta ner men det varade inte så länge, Showen var asbra Adam Tensta som förband men sämst att det tog en timme innan Rihanna kom på sen efter honom. Fan för tjejer på konserter asså, knuffas och trängs för att komma längre fram, då blev det muren så att de inte kom förbi haha. marinas bästa komentar "Ehm, ska du någonstans eller?" 
Tjejen: "ehm, neej" haha bästa fan vad rädd hon blev :p Vi gick till bilen och när vi ska åka ut från parkeringshuset funkar varken kortet eller biljetten och jag får panik för att kön bara växer bakom oss, haha fy fan vad arga de måste ha blivit men efter ca 5 minuter får vi det att funka så vi kan åka ut. Men vilket håll ska vi åt? jadu jag åkte som en jag vet inte vad men till slut kom vi ut på rätt väg och vo begav oss hem, trötta och ont i halsen kom vi hem för att sedan sova gott!

Till Älsklingen imorgon, ska bli så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0